Проектна
діяльність – нині одна з найперспективніших складових
освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та
самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції, які на Раді
Європи були визначені як основні в ХХІ столітті: полікультурні, мовленнєві,
інформаційні, політичні та соціальні. Самостійне здобування знань,
систематизація їх, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити
проблему і приймати рішення відбувається саме через метод проекту.
У сучасній школі можна
виділити чотири основні напрями ефективного використання проектної технології:
-
проект як метод навчання на уроці;
-
проектні технології дистанційного
навчання;
-
для формування дослідницьких навичок
школярів у позаурочній роботі;
-
як метод організації дослідницької
діяльності вчителів.
Залучення школярів до проектної роботи сприяє формуванню
в них таких компетентностей:
уміння працювати в
колективі;
уміння розділяти
відповідальність;
аналізувати
результати діяльності;
відчувати себе
членом команди;
навички
аналітичного погляду на інформацію;
здатність до
адекватної самооцінки.
Проект – це індивідуальна, частіше групова або колективна
діяльність школярів, яка спрямована на створення певного унікального кінцевого
продукту.
ПроблПроект - це п'ять "П"
- ПРОБЛЕМА
- ПРОЕКТУВАННЯ
(ПЛАНУВАННЯ)
- ПОШУК ІНФОРМАЦІЇ
- ПРОДУКТ
- ПРЕЗЕНТАЦІЯ
ема
Чому ви навчитеся працюючи над проектом:
-
вмінню
формулювати, аналізувати, та вирішувати проблеми
-
творчо
мислити, послідовно міркувати та висловлювати свої думки
-
працювати
в команді
-
вмінню
визначати пріоритети, планувати результати, нести персональну відповідальність
за них
|
Немає коментарів:
Дописати коментар